piątek, 19 września 2014

Wywiad .

W końcu udało mi się przeprowadzić wywiad z Maxem . Kilka pytań dotyczących obsady , serialu i jego osoby . Zapytałam o to , co mnie poprosiliście . Zapraszam do czytania i komentowania ! ♥




R = Redakcja , M = Max .

R : Jak się czujesz w gronie obsady ?
M : Bardzo dobrze . Wszyscy tam doskonale się rozumieją i między nimi jest bardzo silna więź .
R : Czy Martina Stoessel różni się od Violetty ?
M : Nie bardzo . Znaczy Tini ma inny styl niż Violetta , ale charakter mają całkiem podobny . Przyjemnie się z nią rozmawia .
R : Z jakiego powodu znalazłeś się na planie ?
M : Mój ojciec pracuje w Argentynie , jest producentem TV , przyjechałem do niego , kiedy zaczęli kręcić " Violettę " . Tam wszystkich poznałem .
R : Podglądałeś pracę aktorów . Czy praca na planie jest trudna ?
M : Tak , trochę tak . Trzeba wczuć się w rolę , nauczyć się scenariusza , i do tego , tak jak w "Violettcie " , uczyć się piosenek , masa pracy . Ale efekty są świetne .
R : Jakiś Twój sekret , którego nikt nie zna ?
M : utrzymuję kontakt z Pablem Espinosą , serialowym Tomasem . Parę osób o tym wie , ale na prawdę bardzo mało ; D
R : Czemu mieszkasz w Polsce , skoro masz możliwość mieszkać w Argentynie , albo Hiszpanii ?
M : W Polsce jest całe moje życie .. przyjaciele , dziewczyna . Bardzo mi na nich zależy i nie chcę wyjeżdżać .
R : Spotkałeś się z Justyną Bojczuk ?
M : Nie , akurat wtedy nie mogłem przyjechać na planie .
R : Kogo najbardziej lubisz z obsady ?
M : Trudno wybrać jedną osobę . Najbardziej lubię chłopaków .
R : Kim chcesz zostać w przyszłości ?
M : Jeszcze o tym nie myślałem . Będzie to coś związane z muzyką , na pewno .
R : Kiedy zamierzasz znowu spotkać się z  obsadą ?
M : Na razie tego jeszcze nie planuję .
R : Pojawiły się plotki o tym , że zagrasz w 3 sezonie . To prawda ?
M : Chciałbym powiedzieć , że reżyser serialu zabronił mi udzielać jakichkolwiek informacji na ten temat . Nie będę łamał obietnicy . Dowiecie sie wszystkiego w 3 sezonie . ; D
R : Dziękuję za wywiad . ; )
M : Dzięki . : )

Tak prezentuje się wywiad . ; D Komentujcie ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz