wtorek, 2 września 2014

Nowy teledysk Lodo Comello !

Już kilka dni temu Włoszka wcielająca się w rolę Francescy w serialu " Violetta " poinformowała nas o nowym teledysku . Długo jednak trzymała w niepewności wszystkich jej fanów . Dużo odpowiedzi było , że to będzie " Para Siempre " czy " La Cosa Mas Linda " . Jednak niewiele z nas myslało , że będzie to " I Only Want To Be With You " . Zapraszam do dalszego czytania !




" I Only Want To Be With You " to numer 7 z przebojowej płyty naszej idolki . Napisana przez Mike ' a Hawker ' a i Ivor ' a Raymonde ' a . Był to pierwszy solowy singiel wydany przez brytyjskiego piosenkarza Dusty ' ego Springfield ' a . Utwór był nagrywany przez wielu artystów . Ma bardzo romantyczne tłumaczenie . Na przykład ten kawałek :

Teraz posłuchaj kochanie, ja tylko chcę być obok ciebie wszędzie
Tak długo jak jesteśmy razem, kochanie, to mnie nie obchodzi,
Bo zacząłeś coś czego nie możesz zobaczyć,
Że odkąd się poznaliśmy, miałeś mnie trzymać
Nie ważne co robisz, ja chcę tylko być z tobą.


Całe tłumaczenie znajdziemy tutaj [KLIK] . 
Ruggero , odtwórca roli Federica , widział już zapowiedź video i napisał , że jest świetne . 



Tłum.  Widziałem zapowiedź nowego filmu @lodocomello jestem pewien , że będzie dla Ciebie zaskoczeniem . Jest piękne ! 

Jeśli posiadacie Twitter'a , lub Facebook , możecie pokazać Lodo , że bardzo się cieszycie z tego , że to właśnie ta piosenka , lub z tego , że w ogóle będzie nowe video . Myślę , że doceni to , jeżeli dołączycie jeszcze tagi : #IOnlyWantToBeWithYou lub #IOnlyWannaBeWithYou i #UniversoNewVideo . ; ))
Życzę Wam powodzenia ! Kiedy pojawi się teledysk , natychmiast będzie wstawiony na bloga : ))



2 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać postu z teledyskiem, na pewno będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Lodo jej piosenki i teledyski. a ten jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń